Inför Fredagen blir det stressigt...

Jag har så himla mycket att göra!
NO-Hemprovet ska in då, och jag är inte en halvvägs från att bli klar.
Jag ska skicka in en novell till en skrivartävling, men den är jag inte heller klar med.
Dessutom till er som har läst lite om att jag ska skicka ett bidrag till en musiktävling. Jag har ännu än inte gjort det, det kommer att ta tid innan jag lyckas få göra det, men jag hoppas snart.
Som tur är, så har jag en dator i mitt rum, så att jag kan spela in mig själv så diskret som möjligt, istället för att vänta tills jag blir ensam hemma och spela in i vardagsrummet.

Jag leder även ett par tävlingar i ett forum, så jag måste göra mig klara med dessa tävlingar, för jag är säker på att man vill ha resultatet snarast idag, men samtidigt vill jag inte slösa bort alldeles för mycket tid.

Så om jag sammanfattar det hela, det här ska göras:
XX.XX: Jobba på hemprovet
XX.XX: Jobba på novellen
XX.XX: Spela in min låt.
16.00: Deadlinen för tävling 1 går ut.
18.00: Deadlinen för tävling 2 går ut.
20.00: Titta på Inför Eurovision Song Contest Del 1

Dessutom så har jag ännu än inte sagt något särskilt till mina föräldrar om att jag ska skicka in ett bidrag till en sångtävling. Visst, jag har sagt det, men dem verkar inte ta det allvarligt.
Som är så behövs inte målsmans tillåtelse för att skicka in ett bidrag till tävlingen som jag tänker skicka in, så jag kan lika gärna skicka in det utan att jag säger något mer till dem.
Så om jag kommer med och dem blir chockade, då får dem väl skylla sig själva över att inte ha tagit det här allvarligt. Så tänker jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0