Greatest Hits Album och sommarturnén

 

Var det någon annan än bara jag som fick ett meddelande om att man Amy skulle påbörja en slags samlingsalbum som kallas Greatest Hits Album? Troligen inte, för när jag kollade på AmyDiamond.se igår så såg jag tydligt nog att Amy själv beskrev om det, vilket tyder mycket på att det verkligen är sant.
Bilden ovanför ska föreställa en bild som ska vara till för detta album så ni vet, och jag tycker att det ska bli spännande av att se hur det albumet kommer att bli. Dessutom så släpper hon ut två splitternya singlar om ett par månader.

Albumet ska tänka sig att komma ut i höst, så det kommer ta ett tag innan det släpps ut, men tills dess antar jag att man ska få njuta av hennes sommarturne som hon kommer att ha under sommaren.
Jag däremot är lite tveksam över om jag faktiskt kan gå. Det finns trots allt ingen signering i Gävle, men närmast är nog Ockelbo som har en signering den 19:e Juni. Men än sålänge så är inte signeringslistan fullständig ännu än.
Vissa datum har sådant där mer information ska komma, så man vet inte om en av dessa städer ska bli just Gävle. Därmed känns det ändå rätt onödigt med tanke på att avståndet mellan Gävle och Ockelbo är rätt så liten.
Hoppas självklart på att jag kan få träffa Amy under sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0