På söndag blir det Stockholm som gäller

Ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag.
Jag har varit rätt upptagen på ett långt tag, men nu är det helg, och då kan jag blogga lite mer.
Den här veckan har varit en rätt jobbig vecka.
Vi hade 2 prov (NO och SO prov), och hela kvällen har jag ägnat till bl.a. att titta på Idol.
Nu är alla auditionerna över, och det är dags för slutaudition.
Ska bli väldigt spännande att få se vilka som går vidare.

I alla fall, imorgon så kan ni vara säkra på att jag inte kommer att blogga, för då åker jag nämligen till Stockholm.
Vad vi ska göra där är nog för att träffa andra släktingar, så det blir nog en vuxen dag med andra ord.

Förrutom det så har jag inget mer att skriva om.
Hejdå! Och håll er öppna för mer blogg inlägg information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0