Lite småsugen på att starta en Amy Diamond fansite

Lite innan så har jag alltid sammerbetad med bl.a. Mehmet i hans egna fanstie AmyDiamondOnline.com.
Nu verkar sidan vara avstängd, och Mehmet kommer nog inte att fortsätta med detta projekt längre.
Vad ska jag göra då då?
Att jobba för Amy Diamond och hjälpa andra personer med att bl.a. hitta information skulle ju vara jätte roligt.
Men problemet är ju bara att jag sällan brukar vara aktiv dygnet runt.

Jag har en egen fansite, men den är inte så speciellt speciell.
Trots att jag bara jobbar rätt hårt för att få tag på information, så handlar allt om att se efter 3 registrerade användare.
Amy Diamond är ju en större grej och bara om man reklamerar lite grann så kommer den ju bli rätt stor.
Jag är ju dessvärre inte lika aktiv som Mehmet var.
Han har alltid varit steget före mig rätt många gånger.

Iden med det här är ju bara att jag ska skaffa fram mig nyheter, bilder, videos (från youtube) m.m.
Så den här fansiten (om det blir nåt av den) kommer vara rätt lik den frånvarand siten som Mehmet ägde.
Det betyder inte att jag kommer få något annorlunda utbrastning som Mehmet fick (inget negativt).
Jag är ju svensk och kan skriva och förstå svenska och har bott i Sverige i hela mitt liv, så det ska inte vara så svårt att missförstå och hamna i samma situation som Mehmet gjorde.

Jag hoppas att ni är sugna på det här, och att jag kommer kunna göra nåt av det här :D

fråga:
Jag kommer att använda mig av ett forum fansite, vilka websidor kan jag vända mig till för att lyckas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0