1 registrerad medlem på fansiten...

Nu går jag inte på min andra dag med fansiten.
Frågan är bara hur det kommer att gå.
Redan nu så jobbar jag så gott jag kan med nyheter och översättning av text från andra nyheter.
Men hur många användare har jag lyckats få fram?
Det är för bra för o vara sant att jag verkligen har fått 1 medlam hit (zwor).

Men allvarligt talat, jag hade hoppats på mer än såhär.
Jag lyckades vara inloggad med två gäster samtidigt (från Sverige), men det var ingen tvivel på att dem inte registrerade sig.

Jag har verkligen försökt att reklamera hemsidan på t.ex. AmyDiamond.se, men istället så kommer det bara folk som skriver "fin sida :)", och knappt registrerar sig (undrar hur död jag är om den personen läser det här...).
Men vad behöver jag göra mer?

Mehmet lyckades på runt en och en halv månad (eller fler, jag registrerade ju mig vid Juni...) få med sig över 1600 användare registrerade på sin fansite (okej, alla var ju inte så aktiva...).
Men vad gjorde han då?
Han använde ju sig utav Credits för att få bort en del av reklamen från sin adress, och han reklamerade runt om som t.ex. AmyDiamond.se och han stoppade alltid in reklam på hans filmer på Youtube.
Är det det jag ska göra? Eller behöver jag bara mer tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0