Hoppas man lägger av med att sända "The Voice"

Okej, det här kanske är rätt gammalt, men jag skrivet om det här ändå.

Anledningen till att jag tycker enligt rubriken är många olika anledningar.
Den ena anledningen är för att jag helt o hållet inte gillar att lyssna på den musik som spelas på kanalen.
Visst, det kanske  låter dumt som att jag måste hålla på och bestämma vad som ska sändas eller inte, men det är då vi kommer till den andra punkten som jag tänkte prata mest om.


http://finest.se/userBlog/index.php?uid=32717&viewComments1225986=1&beid=1225986#comments_1225986

På den här länken så står det en grymt dålig krönika om Amy Diamond som har en rätt brutal rubrik skriven av en brutal författare som kallas Josefin Crafoord (som i själva verket jobbar hos The Voice).
Anledningen att hon skriver så oerhört negativt där är ju klart, för Amy har ju tänkt sig att vara med i ett av programmen, men blev instält i sista sekund pga sjukdom, och då flyttades hela konceptet till en vecka frammåt, men då blev hon ju tyvärr sjuk och allt ställdes in i sista sekund.

Så var gör hon då?
När hon sitter o bänkar framför SVTB/Barnkanalen (Asså, varför gör hon ens det? Hon är ju vuxen) så får hon ju syn på Amy Diamond på nöjesbobster.
Okej, visst kan det se konstigt ut, men det där var ju inspelat sedan onsdagen, och det är inte som hon tror att det visas live (bevis: Ring SVT eller Bonnier Amigos teamet som har hand om Amy Diamond och fråga dem!)!
Och dem är så himla lata allihopa.

Okej, dem skriver som förrut (har aldrig läst om vad hon har skrivit, men skriver bara det hon har skrivit) att dem planerar, researchar, har möten, upptåg och planerar frågor och allt sådant för vad dem ska göra för artister och tillfällen som ska komma och hända.
Men visst, hur vanligt är det för radiokanaler att det kan bli strul med det hela som t.ex. att man inte kan komma pga sjukdom? Jo, det händer ofta och ingen ska komma undan med det över huvud taget!
Det där måste ju hända för ett radiobolag minst 1 gång per halvår!
Och bara för det hände två gånger på två veckor så blir någon kvinna skitförbannad på det där.
Jag tror säkert att Amy själv känner sig väldigt förlåtet att hon inte lyckades komma till er på två försök, och det vet ju ni.

Och jag kan ju lika gärna ge er ännu mer bevis på att Amy var sjuk vid den helgen och inte att hon var någon konstig latmask som inte orkar komma till er.
På körslaget 31/10 så säger bl.a. tidningar och TV att hon har varit sjuk och haft feber.
Att hon ändå kom var ju kanske oväntat, men hur hade det varit om hon inte kom?

Så varför tycker jag att The Voice ska sluta sända då?
Jo, för att det är en dålig kanal som inte ens kan jobba ihop.
Dem blir ju skitförbannade för varenda litet felstrul som händer som t.ex. det där som jag har förklarat.
Precis som jag har skrivit, sånt ska och måste hända!
Dem klarar ju inte ens måttet över huvud taget.
Visst dem är stora, men tänk er att en stor popkanal som t.ex. RIX FM börjar sända en Hiphop och RNB vecka.
Hur hög hade siffrorna varit då? Mycket högre än vad The Voice hade varit!
Varför då då? Jo, för dem klarar måttet mycket bättre än vad The Voice gör!

Så sluta skriv en massa skit om en talangfull tonårstjej bara för att hon har haft otur och blivit förkyld, och börja skämmas istället!
Hoppas ni slutar sända eran dåliga kanal dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0