De 9 återstående i Webbjokern:

Hej allesammans!
Förlåt att jag har låtit tråden varit inaktiv, men jag har varit rätt lat på sista tiden och hållt på med andra saker.
Nu så ska jag istället berätta att det är ett par dar kvar tills vinnaren utav Webbjokern avslöjas!
Igår var dem 10, nu är dem bara 9.
Bidraget Lite Sex Och Lite Spex åkte ut på en tionde plats och då återstår det bara 9 bidrag kvar.

Många personer på ESC fanclubs som även följer dem lokala tävlingarna (som Webbjokern och Melodifestivalen) tycker att bidrag som t.ex. Hot For The Night, När Vi Har Landat och How borde ligga på topp 3 listan.
Synd så ligger How på en nionde plats och kan tänka sig att åka ut redan imorgon medans bidraget När Vi Har Landat ligger på en sjunde plats i tävlingen.



Min topp 3 lista ligger står för Hot For The Night, När vi Har Landat och en låt som inte verkar så speciell för de utlänska användarna på fanclubben som heter Break Free.
Just nu så ligger faktiskt Break Free på första plats i listan, och det kan synas att just det bidraget kan ha en chans att vinna hela tävlingen.

Vi får se hur det går då imorgon klockan 12.00 ett nytt bidrag plockas bort till tävlingen.
Tills dess, se till att rösta på er favorit!

http://svt.se/2.116749/melodifestivalens_webbjoker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0