Sommarlov och Thailand resa!!! :D (InläggsUppehåll)

Nu har jag äntligen sommarlov!
Okej, min klass och hela skolan har inte skolavslutning föränn 10:e Juni, men jag ska faktiskt till Thailand under sommaren.
Ska bli jätteroligt, eftersom jag inte har varit så långt borta förrut (har knappt varit ca 700km bort från hemlandet).
Det jag förväntar mig är nog helst att bada och relaxa och äta lite thailänsk mat och lära mig om deras kultur.

Det jag kommer mest sakna är nog alla som jag har pratat med och mycket mer här.
Jag kommer med andra ord inte kunna blogga här eller chatta på någon hemsida som jag är medlem på () självklart så finns det ett fåtal datorer i Thailand, men min mamma sa sagt att jag eller nån annan i familjen får röra i datorerna, då blir hon arg...).


I alla fall, jag hoppas att vi syns om ett år, jag kommer tilbaka till sverige den 7:e Juli, så vi syns då när jag har väldigt mycket att berätta om!
Ha det så bra tills dess!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tina ♥

Roligt med resa :)

2009-06-10 @ 10:34:00
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0