22:a Juli

Hej allesammans!
Idag är det Onsdag, och det är väldigt fint väder :D
Idag fick jag äntligen spela in en låt som jag inte har kunnat göra på flera dar.
Jag har gjort egenskrivna låtar och inklussive gjort enkel bakgrundsmusik till låtarna, men det som saknades var att vara ensam hemma.
Jag behövde verkligen spela in mig framför datorn, men när någon går ut, så kommer någon alltid hem.
Men idag så var jag verkligen ensam hemma, och tillräckligt för att kunna spela in.
Klipp på när jag sjunger finns här, men det lät kanske sär och svårt eftersom jag fick bara två försök...

I förrgår så klippte jag håret.
Det var min pappas ide, eftersom han tyckte att jag höll på med håret, speciellt de vid öronen (jag tar bara på det lite, han tycker det ser fjolligt ut).
Så jag har nu lite kortare hår just nu, men det kommer nog växa mer om ett par månader ändå...
När mina systrar och dessutom min mamma så blev dem bara "VAH!" och tyckte att min frisyr var ful.
Dem ska alltid bestämma hur jag ska se ut.
Som t.ex. när vi var i Thailand och en man frågade om han fick klippa håret på mig, så svarade systrarna snabt "Gör inte det!", men dem verkar inte heller nöjda om jag har den frisyren som de vill att jag ska ha, så vem ska jag lita på?
Pappa håller hela tiden på o säger "Oooo, du är så snygg", så det verkar väldigt konstigt...

I alla fall, snart ska jag gå till stan och kolla på Gävle Sommar kväll då det är sista deltävlingen för "Svensktoppen Nästa" och så blir det allsång med bl.a. Markoolio, och uppträdande med Markus Fagervall och Alice Svensson (troligtvist den största anledningen till varför jag ska dit).
Så vi hörs vid nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0