Recension/Rapport - Johan Palm Konsert

Ikväll så var jag o kollade på Johan Palm i sommaryran, och då kan jag väl lika gärna sammanfatta om hur det var.
Jag cyklade dit ca 18.00 och kom fram till Läkerol Arena 18.30 (oj, det måste va nytt rekord).
Jag tänkte mig att bara sitta på marken ca 8 meter ifrån scenen, men publiken blev bara större o större, så det var lika bra att ställa sig så långt fram som möjligt (med alla andra tjejerna) så att man ordentligt kunde se.
Det var nästan tjejer som var där, men när jag kollade bakåt så lättade det mig utav att kolla att ett par killar var där, men jag var typ den enda av alla killar som stod längst fram.

I alla fall, Johan Palm kom fram på scenen med två gitarister (då en av dem var brodern Henrik Palm), en keybordnist, basist och trummis.
De spelade väldigt många låtar, och det roliga var att när Johan Palm avslutade en låt (inget intresse för att veta vilken låte det var -.-) så började han plötsligt lägga sig ner på marken, och då började alla tjejer skrika och ta fram o fota med mobilerna :P
Och en konstig grej var att de hade en vattenflaska som alla 6 på scenen (och kanske ett par arbetare bakom scenen) delade på, och enligt Henrik Palm så sa han att 2 utav dem hade drabbats utav svininfluensan, men självklart så brydde sig ingen om det, och Johan Palm fortsatte att drick typ 6 gånger, och man såg att det bara var Johan Palm som drack, men jag såg inte hur full den var i början ifall man hade druckit bakom scenen.
Och plötsligt så började Johan Palm hålla på o säga Vill ni dricka till publiken, och alla tjejerna bara skrek ja, och då höll han bara ur en bit utav vattnet.
Nu började Henrik klaga Men nu får alla svininfluensan men Johan bara men man brukar ju säga att man sprider glädje, det är väl som att sprida svininfluensan... Ja, det låter grymt sjukt, eller hur.
Det var i alla fall tur att jag inte fick något vatten på mig.

Och han började ju också dra skämt om staden Gävle.
Han höll på o säga Gu va jävla roligt att få vara i Gävle eftersom man brukar betrakta Gävle och Jävla, och så började han göra samma sak om chokladmöjlken Pucko (då han sa det är bara puckade personer som dricker pucko) och Spelföretaget SEGA (Då han sa det är bara sega personer som spelar spel av sega).

Så om man skulle sätta betyg för kvällen, så ger jag väl 2 poäng av 5, eftersom det hade varit roligt om han inte höll på o dra dem där skämten, Gävlebona (som jag) blir ju arga av det, inklusive om folk hade drabbats utav svininfluensan, så borde han åtminstonde ha tänkt på att det är en dödlig sjukdom som smittar, så han borde absolut inte hälla ut vattnet till publiken, alla borde ha skaffat en egen vattenflaska.

Så, imorgon kommer jag troligtvist skriva en recension inklusive rapport om Amy Diamonds uppträdande.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0