Jag är administratör på AmyDiamondOnline

Mehmets sida AmyDiamondOnline.com är ju fortfarande kvar, och det ser ut som om han inte gör så mycket på sidan heller, så då fick ju jag se till så att sidan hölls upp.
Det har ju varit så att Mehmet som även kallades AmyMania helt o hållet spammade AmyDiamond.se sidan grymt mycket för att han fick negativa kommentarer.
Men sedan så frågade han ifall jag ville bli administratör på AmyDiamondOnline.com.
Jag hade ju varit moderator på sidan, så jag kunde även ta ett steg uppåt, så jag accepterade frågan helt o hållet.
Han sa även att han skulle bli väldigt upptagen också, men med vad har jag ingen aning om.

I alla fall, nu är jag administratör på AmyDiamondOnline, vilket betyder att jag har fler paneler att kunna sköta om och använda.
Varför jag skrev just det här var ju nästan uppenbart.
Mehmet hade ju blivit bannad på sidan, och sedan så frågar han mig om jag vill bli admin, för att han kommer vara upptagen, visst så låter det lite skumt, men anledningen till att jag accepterade var nog för att jag gärna ville pröva på att äga en Amy Diamond sida helt o hållet.

Nu ska jag i alla fall sluta skriva, så ni får se själv att jag e admin där, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0